2 Mart 2010

8001050F


O kadar motive ve inanmıştık ki, akşam buluşmadan önce ortağın pantolonunu satın aldığı yerden değiştirecek olması bile zaman kaybı gibi gelmişti. Oysa ki, bizim takımın düşmanı sony, meğer öyle bir oyun oynamış ki, karşı takımın da yardımlarıyla sanırım, dün gece maç yapmak nasip olmadı. i.ne federasyon!


4 koca adam, evini, işini, çoluğunu, çocuğunu evde bırakmış, modern dünyanın getirdiği bütün zorlukları unutmuş ve en büyük nimetine akmış, nasıl orta yapacak, nasıl doksana çakacak, onun hesabını yapmaktaydı ki, 8001050F hatası sebebiyle, dünya üzerindeki bütün ps'çiler gibi apışıp kaldı. aslında birbirlerini tanımak için iyi bir fırsattı ve yıllardır maç yapmaktan birbirlerine hal hatır soracak (bazen çalan kapıyı açacak) vakit bulamamışlardı fakat gene de vakti olayı çözmeye, internetten takibe, ankara genelindeki ps cafelerle telefon teatisine falan ayırdılar.


ilk cafe sahibi, muhtemelen kendi film senaryosu olan ve olay ortaya çıkmadan çok önce kafasında kurguladığı 10 milyon dolar hikayesini anlattı. ünlü bir hacker çeşitli hesapları kırmış ve geri vermek için 10 milyon dolar istiyormuş. bir de "pazarlıklar devam ediyor!" - e abi sen bi önayak olsan, su an madur olan ve maç yapamayan bir milyon kişiyle irtibata geçsen, onar dolar atardık be abi! -siz beni yarım saate yeniden arayın! (derneksizliğin getirdiği problemler, naaparsın!)


ikincisi dünyadan bihaber, hafiften telefonda karşı takım oyuncusuna yazıyor. üçüncüsü aletleri internete hiç bağlamamış, aslan gibi çalışıyor makineler: -buyrun abi gelin burada oynayın. aslında fena fikir diil ama, akılları durduran soruna her an çözüm gelecekmiş gibi bir hava var.


internette uçuşan çözüm metodları, yok pilini çıkarın, yok internet bağlantısını kestikten sonra kapatıp açın, yok oyun cdsini göbeenizde sildikten sonra tekrar deneyin felan. biz de kendi çözümümüz olan ve konjonktürel anlamda siyasete girmek için ilk adım olarak kullanacağımız (başbakanlık garanti gibi, biz eski gömleği çıkardık oldu bitti deriz...) 3 kulfuvallah bir fatiha dan sonra makineyi açma metodunu denedik ama o bile düzeltemedi allahsız sonyleri!


burada detayına girmenin sıkıcı olacağı elli ayrı metodu da denedikten sonra, karşı takımın futbol ilahlarının yanında değil artık kucağında olduğuna kesin kanaat getirerek ve geceyi maçsız ve tatsız kapatarak, bi kokoreç bi bira çaktıktan sonra evlerin yolu tutuldu.


-lan bi maç bile yapamadık yaa şeklinde bizim mahallede yürürken, baktım bi ps3 dükkanı, toplamış arkadaşlarını aynen bizim gibi 2'ye 2 maç ediyo, girdim içeri, usta dedim, biz yapamadık şişti ellerimiz, sizi görünce kıskandım, nasıl oynamayı başardınız? yok internete hiç bağlamamışlar da bilmem ne. yalan! resmen satıştaki kutulardan birini açmışlar, yeni makineyle oynuyorlar. -gel abi dedi dükkanın sahibi, madem kıskandın, 20 liraya benim yerime oyna. dedim yok çiftli oynamam eşim yanımda değil, ama en iyinizle bi maç yapıyım, kazanırsam para vermem (kaybedersem de vermem de, şimdilik boşver). hop oturmamla kalkmam bir oldu, ilk yarı: 0-4! (ben away tabi ki) gerisini oynamadım.


dükkandan havalı bi şekilde çıktım, eve vardım, yaşananlara inanamayarak yattım uyudum...

2 yorum:

  1. :) böyle bi son beklemiyodum.
    gerçi beklemeliydim, zira senin bu tarz hikayeler genelde süpriz son oluyo cbc'cim.

    bu arada güzel başlık. doğru gündem doğru zamanlama. iyi hit aldırır. bu şekil devam. :)

    YanıtlaSil
  2. hemen arasaydın! golleri illa gökhanlara atıcaz diye bişey yok!

    YanıtlaSil