14 Mayıs 2010

Galatasaray pazarlama stratejisini düzeltiyor mu?

UEFA Kupası ve Süper Kupa'yı kaldırıp, batmanın eşiğine gelen Galatasaray, son 2 yılda pazarlama konusunda doğru hamleler atmaya başladı. Fenerbahçe'nin hiçbir ciddi futbol başarısı olmamasına rağmen, Avrupa'yı sallayan Galatasaray'ın satış gelirlerini sallaması, sarı kırmızılı yöneticileri bu işleri adam gibi düşünüp uygulamaya itti. Bu yıl sanki ilke defa işi tersine çevirmişler.

Avrupa'da taraftar kartı satışı, mobil hat satışı ve kredi kartı kullanımı gibi konularda Fenerbahçe'nin önüne geçen Galatasaray, forma ve konfeksiyon satışı konusunda da açık ara önde giden rakibini yakalamak için büyük gayret sarf ediyor. Galatasaray Pazarlama A. Ş. YK Başkanı Celal Özgörkey'in açıklamasına göre geçen yıl ve bu yıl futbolda alınan başarısız sonuçlara rağmen, ciro 2 yılda 2 katına çıktı. Yeni hazırlanan 2010 yaz kolleksiyonu toplam 500 parça ürünle dünyanın pazarlama devi kulüplerinde bile olmayan ürün çeşitliliği sunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder